Παρασκευή, 5 Ιανουαρίου 2018

Δείτε τους σύγχρονους ναούς της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας στην Κρήτη. Δείτε σε ποιους ναούς γίνονται σήμερα οι ιεροπραξίες στην Κρήτη:

  
Η θρησκεία μας περιγράφει το έθνος μας και το έθνος μας περιγράφει την θρησκεία μας.
     Την θρησκεία μας, το έθνος μας.
                                       Την και το απαγόρευσε πριν 17 περίπου αιώνες η Ρωμιοσύνη.
                                             Κυνήγησε και κατέστρεψε το οτιδήποτε Ελληνικό.
Οι κυβερνήσεις μας, σήμερα, προσπαθούν ή και δεν προσπαθούν να ελευθερωθούν από αυτήν, τις περισσότερες φορές δεν προσπαθούν.

Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι με αυτές τις συνθήκες θα υπάρξουν έτσι εύκολα σύγχρονοι Ελληνικοί ναοί στην Κρήτη;

Χρειάστηκε εκτός των εν κρυπτό αγώνων μας(Αναγκαστικά) τώρα και 17 αιώνες και 20 χρόνια φανερών αγώνων για να καταφέρουμε να αναγνωριστεί η θρησκεία μας από το Ελληνικό δημόσιο(2017) και έτσι να έχουμε τον πρώτο αδειοδοτημένο ευκτήριο οίκο μας στην Αθήνα Δείτε εδώ αλλά και επιτέλους την δυνατότητα να δηλώνουμε ΕΕΘ στα ληξιαρχεία ΕΔΩ.

Πως τα καταφέραμε όλα αυτά;
Πως γίνονται όλες οι ιεροπραξίες πανελλαδικά αλλά και εκτός Ελλάδος;
ΦΥΣΙΚΑ δεν έχουμε καμιά οικονομική υποστήριξη από το Ελληνικό δημόσιο, αν και λέγεται Ελληνικό και εμείς είμαστε αυτό που προσδιορίζει τον Έλληνα.

Οι ιερείς μας, οι υμνοδοί μας, οι θρησκευτές μας, δίνουν χρόνο από τον χρόνο τους, χρήμα από την τσέπη τους και τόλμη από την καρδιά τους για να κάνουμε τις ιεροπραξίες μας κοντά σε αρχαία ιερά ή σε όμορφα μέρη ανά την Ελλάδα.
Τόλμη από την καρδιά τους γιατί κάποιες φορές δεχόμαστε και αντιδράσεις από τους ακόμα ρωμιούς συμπολίτες μας, ευτυχώς έχουν σχεδόν εξαφανιστεί οι αντιδράσεις μετά και την αναγνώριση.

Ο αριθμός των Ελλήνων εθνικών, το κύρος μας, η νομιμότητα και η αναγνώριση όλο και μεγαλώνει. Μεγαλώνουν όμως όλα αυτά μόνο από τον προσωπικό μας αγώνα.
Έχουμε μάθει να αγωνιζόμαστε μόνοι μας μέσα σε ένα κόσμο αρνητικό, δεν έχουμε μάθει να ζητάμε αλλά πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το έθνος μας, δηλαδή η θρησκεία μας δεν είναι υπόθεση λίγων.
Είναι ένας αγώνας εθνικός και όπως και στην αρχαιότητα αυτός ο αγώνας υποστηριζόταν από τους χορηγούς, από εμάς τους ίδιους δηλαδή και όχι από κάποιους άλλους.

Θα βοηθούσε αφάνταστα τον αγώνα μας μια σταθερή θέση στην οποία θα καθιερωνόταν ένας σταθερός βωμός ώστε να μπορεί να γίνει πραγματικότητα ο πρώτος σύγχρονος ναός στην περιφέρεια της Κρήτης ή σε οποιαδήποτε άλλη περιφέρεια στην Ελλάδα.
Αν και κάποιες περιφέρειες έχουν.

Ο χώρος μπορεί να είναι από υπόγειο μέχρι ρετιρέ και από αποθήκη μέχρι χωράφι ή οικόπεδο.
Η περιοχή πρέπει να είναι αξιοπρεπής. Όχι κοντά σε χωματερή κ.α.
Ο χώρος δεν έχει σημασία σε τι κατάσταση θα είναι αφού με τον χρόνο, την εργασία και τις χορηγίες των Ελλήνων εθνικών θα καταστεί αξιοπρεπής και ιερός.

Η ιερότητα του χώρου δεν ορίζεται από την ομοιότητα του με τους αρχαίους ναούς ούτε αν είναι κοντά σε αυτούς.
Υπομονή, θα φτάσει και η ώρα που αυτό που ορίζει τον Έλληνα θα στεγάζει τα ιερά του και σε λαμπρούς από πλευρά ομορφιάς ναούς αλλά μέχρι τότε θα στεγαζόμαστε σε λιγότερο όμορφους αλλά ΕΞΙΣΟΥ ΙΕΡΟΥΣ, αν και ούτε από αυτούς τους λιτούς(Από εμφάνιση και μόνο) έχουμε ή έχουμε ελάχιστους.
Αν και είναι και οι σημερινοί ¨λιτοί¨ που αναφέρω πανέμορφοι και λαμπρότατοι αλλά έχουμε συνηθίσει να τους συγκρίνουμε με τους αρχαίους και γιαυτό τους βλέπουμε ως λιτούς.

Βέβαια θα ξανά γράψω κάτι που έχει μεγάλη σημασία, από πλευράς ιερότητας είναι εξίσου ιεροί με τους αρχαίους, άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Ακόμα και μια ιεροπραξία με κινητό βωμό σε ένα βουνό είναι εξίσου ιερή με αυτήν που γίνετε σε οποιοδήποτε άλλο όμορφο ή λιγότερο όμορφο χώρο ή ναό.

Αυτός που νομίζει ότι έχει έναν τέτοιο χώρο και μπορεί να τον παραχωρήσει, όχι απαραίτητα ιδιοκτησιακά, πρέπει να γνωρίζει τα παρακάτω.
Πρέπει να είναι κοντά στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και ας μην ακουμπάει.
Προτιμότερο να είναι κοντά στον βόρειο οδικό άξονα ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση από όλες τις πόλεις της Κρήτης αλλά δεν είναι αυτό το πρωτεύον.

Ο ιδιοκτήτης του(Χορηγός) πρέπει να είναι της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και να το δηλώνει στην ληξιαρχική του πράξη.
Πρέπει να υπάρχει συμβολαιογραφικά εγγύηση(Ενοικιαστήριο) ότι δεν θα διακοπεί απότομα η σχέση του χώρου με την Ελληνική Εθνική Θρησκεία.
Εγγύηση ότι θα είναι για πάντα ή για ορισμένο χρόνο(Ένα ή περισσότερα έτη) ναός μας.
Το ότι θα ξέρουμε πότε θα αποχωρήσουμε από το χώρο δεν είναι πρόβλημα, πρόβλημα είναι μόνο η απότομη και χωρίς προειδοποίηση αποχώρηση.

Η μόνη διαφορά θα είναι ότι σε ένα μη μόνιμο χώρο δεν θα καθιερώσουμε μόνιμο βωμό αλλά θα πηγαίνουμε με τον κινητό μας.
Και ο μόνιμος αλλά και ο προσωρινός(μεσομακροπρόθεσμη πάντα ενοικίαση) θα έχουν το πλεονέκτημα ότι ο κόσμος θα ξέρει που θα γίνονται οι ιεροπραξίες.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις χορηγιών από Έλληνες εθνικούς που έχουν αποδείξει επί μακρών με τους αγώνες τους την Ελληνικότητα τους, την γνήσια, δεν θα χρειάζεται καμιά συμβολαιογραφική εγγύηση.

Ακόμα και ένα βραχώδες άγονο και σχετικά απρόσιτο μέρος που θα διέθετε τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα ήταν μια καλή χορηγία.
Η θέα ή άλλο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της φύσης είναι βασικό χαρακτηριστικό της επιλογής της τοποθεσίας αλλά υπάρχει και κάτι που είναι πιο όμορφο από όλα αυτά, αυτό που νιώθει για αυτόν τον χώρο ο χορηγός και το γιατί έχει την ανάγκη να τον χορηγήσει.
Να μην ξεχνάμε ότι ακόμα και οι αρχαίοι ναοί κάποιων χορηγία ήταν.

Κάθε ιεροπραξία από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα τελείτε με τις χορηγίες των Ελλήνων.
Τελείτε με την χορηγία όχι μόνο η ιεροπραξία αλλά και το κοινωνικό πολιτικό δέσιμο των πολιτών.
Από το μοίρασμα της τροφής από την προσφορά του χορηγού στην ιεροπραξία μέχρι ένα μεγάλο κοινωνικό έργο.
Ένα παράδειγμα, ένας που ήθελε να χορηγήσει την κατασκευή μιας ολόκληρης βιβλιοθήκης γινόταν χορηγός της κεντρικής προσφοράς μιας ιεροπραξίας και εκτός, ας πούμε, από τα 10 κιλά πορτοκάλια που θα προσέφερε για να μοιραστούν στους παρευρισκομένους και τα 2-3 πορτοκάλια για τους θεούς θα ανακοινώνονταν και η κατασκευή της βιβλιοθήκης.
Αν και τα πορτοκάλια δεν τα ήξεραν οι πρόγονοι μας αλλά δεν έχει σημασία, πορτοκάλια σκεφτόμουν πορτοκάλια έγραψα, σήμερα μια χαρά μπορεί να γίνει χορηγία με πορτοκάλια ή και η χορηγία να είναι μόνο πορτοκάλια.

Η κεντρική προσφορά μπορεί να είναι από ενίσχυση με χρήματα ή από υλικά(Κρασί, λάδι, θυμιάματα και άλλα) για τις ανάγκες των ιεροπρακτικών ομάδων,που στην ουσία είναι προσφορά για τους θεούς ή τρόφιμα για τους παρευρισκόμενους για την εορτή μετά, μέχρι μια βιβλιοθήκη ή έναν ναό όπως στο παράδειγμα.

Οι χορηγοί πάντα τιμούνται με επιγραφές και ευχές από το ιερατείο.
Οι χορηγίες γίνονται, ελληνικά σκεπτόμενοι, για προσφορά και ανάδειξη της κοινωνίας και του Ελληνισμού και όχι όπως σήμερα που χορηγία σημαίνει διαφήμιση.

Επικοινωνήστε αν θέλετε να χορηγήσετε, όχι φυσικά εδώ, αλλά στην ΙΔΑΙΩΝ ΓΗ.
www.idaiongi.eu ή απευθείας στο ΥΣΕΕ Αθήνας αν είναι για άλλη περιοχή της Ελλάδος  www.ysee.gr

Το κείμενο είναι μια προσωπική δικιά μου προσπάθεια και δεν εκφράζει απαραίτητα την άποψη της ΙΔΑΙΩΝ ΓΗ ή του ΥΣΕΕ γενικώς και δεν γνωρίζω ακριβώς την κάθε νομική ή φορολογική αντιμετώπιση μιας χορηγίας σε ακίνητο. Αλλά πιστεύω ότι το νομικό τμήμα του ΥΣΕΕ μπορεί να δώσει λύση για κάθε περίπτωση.

                                                      Ευχαριστώ που με διαβάζετε
                                                        Πλήθων Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ




                                                     



                                                                   



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας να είναι ευπρεπή.