Κυριακή, 1 Οκτωβρίου 2017

Δείτε πως η φυγοπονία και η αλλοίωση των λέξεων, έθνος και θρησκεία, διαίρεσαν τους Έλληνες Πολυθεϊστές σε αυτούς που αντιλήφθηκαν ή ήξεραν τι σημαίνει έθνος και σε αυτούς που συμβιβάστηκαν με άλλα.


Η προσπάθεια μου, μέσω αυτής της ανάρτησης, έχει ένα και μοναδικό σκοπό, να ξεδιαλύνει στο μυαλό μας το πως και το γιατί.

Έτος 1997. Σχεδόν όλοι οι πολυθεϊστές της Ελλάδος συμφωνούν, οργανώνουν και δημιουργούν το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών. Το ΥΣΕΕ.

Τι έφταιξε και κάποιοι αποχώρησαν αργότερα;
Μήπως το ότι θεωρήθηκε ότι τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα στα μυαλά των μέσα και ότι όλη η προσπάθεια επανελλήνισης έπρεπε να συγκεντρωθεί στα μυαλά των έξω;
Μήπως από το ξεκίνημα κάποιοι δεν είχαν αντιληφθεί τα αυτονόητα που ορίζαν τον Ελληνισμό;
Μήπως ήταν απλά προσωπικές φιλοδοξίες οι αποχωρήσεις;

Γιατί ονομάστηκε Ελλήνων Εθνικών και όχι πολυθεϊστών ή κάτι άλλο;
Κάποιοι δεν συμφωνούσαν και έκαναν υποχωρήσεις και αργότερα δήλωσαν την άρνησης τους προς το <<Εθνικών>> ή μήπως δεν είχαν καταλάβει τα αυτονόητα για το τι σημαίνει εθνικός;
Μήπως απλά τους ενοχλούσε το ότι ο περισσότερος κόσμος καταλάβαινε και καταλαβαίνει το εθνικός ως εθνικιστής και ένιωθαν άσχημα;
Μήπως προτίμησαν την εύκολη λύση, αυτοί που έφυγαν, για να τραβήξουν κόσμο και αφαίρεσαν το εθνικός από το να εξηγήσουν στον κόσμο ότι άλλο είναι εθνικός και άλλο εθνικιστής;
Πολλές φορές θολώνουν τη ζωή μας οι υπερβολικές γνώσεις όταν τις έχουμε αποκτήσει χωρίς την απαραίτητη προσπάθεια αντίληψης.
Ένα πτυχίο δεν σε κάνει απαραίτητα και με αντίληψη.
Μια κατάρτιση σε ένα θέμα, φιλολογία, αρχαιολογία, ιστορία δεν σε κάνει απαραίτητα και με αντίληψη.

Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Μήπως κάποιοι δεν έχουν καθίσει να αντιληφθούν την κατάσταση;
Μήπως απλά σκορπούν γνώσεις και ρητορείες για να υπερασπιστούν τη διαφορετική τους άποψη και μόνο;

Καθίσαν να δουν τι είναι έθνος;
Καθίσαν να δουν τι είναι λατρεία;
Καθίσαν να δουν ποιος είναι ο σκοπός, ο στόχος;
Αντιληπτικά κάθισαν;

Μήπως ήταν φυγόπονοι ή θελαν να τραβήξουν τους φυγόπονους, αυτούς που δεν θέλουν να πάρουν σοβαρή δημόσια θέση αλλά μια πιο χαλαρή;
Το ΥΣΕΕ δεν το είχε κάνει και ούτε θα το κάνει, με πόνο κόβει παρτίδες με τους δήθεν, και θα δείξει ο χρόνος αν θα το πληρώσει ή αν θα δικαιωθεί;
Θα δικαιωθεί κατά τη γνώμη μου.

Φυγόπονος ποιος είναι στην περίπτωση μας;
Μήπως είναι αυτός που θέλει να ανατρέψει τα πράγματα αλλά να νιώθει και ευχάριστα;
Μήπως είναι αυτός που θέλει να φαίνεται αντιδραστικός και διαφορετικός αλλά να είναι και μέσα στο ίδιο το κοινωνικό κατεστημένο που θέλει να ανατρέψει για να μην νιώθει απομονωμένος;

Θα μπορούσε ποτέ ο πρωταγωνιστής της ταινίας ΜΑΤΡΙΧ να ελευθερωθεί χωρίς να πάρει το σωστό χάπι;
Θα μπορούσε να ελευθερωθεί αν απλά και μόνο ήξερε την αλήθεια και την μετέδιδε στους φίλους του δημιουργώντας ομάδες για κουβέντα και ανούσιες, δήθεν, φιλοσοφικές συζητήσεις;

Έχουμε αντιληφθεί ποιο ήταν το σημαντικότερο που κατάφεραν οι ήρωες του 21;
Αν έπρεπε να διαλέξουμε το πιο σημαντικό και όχι και τα τρία ή τα δύο;
1)Η απελευθέρωση από τους Τούρκους.
2)Η προσπάθεια απελευθέρωσης από την Ορθοδοξία.
3)Η ονομασία της χώρας μας με το όνομα Ελλάδα.
Αν ξεκάθαρα δεν αντιλαμβανόμαστε ότι το μεγαλύτερο επίτευγμα ήταν το τρίτο κάτι δεν πάει καλά με την αντίληψή μας ή με τη δικιά μου.

Μπορούμε να περιγράψουμε τη λέξη Έλληνας αφαιρώντας της το έθνος και τον πολυθεϊσμό των Ελλήνων από μέσα;
Γίνετε να είμαστε απέναντι στο σκοτάδι που τώρα και 1700 χρόνια προσπαθεί να διαγράψει τα έθνη που δημιούργησαν οι φυσιολατρικές θρησκείες και την ίδια στιγμή να δεχόμαστε ότι μπορεί να υπάρξει κάτι που να είναι Ελληνικό χωρίς να είναι εθνικό;
Έθνος σημαίνει ή δεν σημαίνει τον κοινό τρόπο κατανόησης και λατρείας της φύσης που έχει δημιουργηθεί και δημιουργείται ασταμάτητα σε ένα τόπο και από ένα σύνολο ανθρώπων;
Μπορεί να είναι το ίδιο έθνος αν έχει κοπή ο κρίκος και φτιάξαμε την αλυσίδα όπως θέλαμε και από την αρχή ή αν επαναφέρουμε μια παλιά εθνική στιγμή, σήμερα; Π,χ Κλασσική Ελλάδα.
Είναι έθνος αν δεν δεχτούμε την διαρκή ύπαρξη του;
Υπάρχει η προσπάθεια από την εκκλησία τώρα και αιώνες να διαχωρίσει τον πολιτισμό μας από την λατρεία των Ελλήνων δηλαδή το έθνος μας από την λατρεία των Ελλήνων;
Ώστε να οικειοποιηθεί και να ορίσει όπως αυτή θέλει το έθνος μας;
Υπάρχει σήμερα κανένας Έλληνας πολυθεϊστής που δεν συμφωνεί με την παραπάνω προσπάθεια της εκκλησίας; Που προσπαθεί δηλαδή να διαχωρίσει, στα μυαλά μας, τους φιλόσοφους και όλους του ελληνικού πνεύματος από την Ελληνική λατρεία ώστε να διαστρεβλώσει την έννοια του Ελληνικού έθνους;
Όλοι δεν το γνωρίζουμε;
Αυτοί που ακόμα δέχονται αυτά που προπαγανδίζει η εκκλησία αλλά και νομίζουν ότι είναι διαφορετικοί από αυτήν, είναι μια άλλη κατηγορία που ίσως δεν καταφέρει ποτέ να ελευθερωθεί.
Τέλος πάντων συμφωνούμε ή όχι με το ότι υπάρχει αυτή η προσπάθεια από την εκκλησία;
Άρα; Πως γίνεται να υπάρξει διαφορετικό όνομα από το <<Ελληνική ΕΘΝΙΚΗ Θρησκεία>> ; Χωρίς το εθνική δηλαδή.


Ποιο είναι το λάθος που έκανε ο Πλήθων(Δεν το έκανε, έτσι φαίνεται επιφανειακά) κατά την άποψη μου;
Ποιο είναι αυτό το λάθος που ευτυχώς δεν έκανε το ΥΣΕΕ;
Που δεν οργάνωσε κάτι με όνομα Ελληνικό και που δεν προσπάθησε να το κάνει επίσημο.
Φυσικά ήταν άμεσος μεσαίωνας τότε και όχι έμμεσος όπως είναι σήμερα.
Ακόμα και αν την εξουδετέρωναν αυτή τη προσπάθεια, θα υπήρχε μια βάση για πάντα που θα αγωνιζόταν για το έθνος των Ελλήνων και όχι για μια φιλοσοφική ή λατρευτική άποψη.
Φυσικά αυτή είναι η επιφάνεια γιατί ο Πλήθων έκανε την προσπάθεια για επίσημη ύπαρξη του έθνους μας και έχασε αλλά κέρδισε στο να ενισχύσει τη μυστική ύπαρξη του έθνους μας που υπήρχε και που δεν είχε σβήσει ποτέ, δίνοντας του μερικές ακόμα ανάσες που μαζί με τις ανάσες που έδωσαν οι μετέπειτα αγωνιστές άντεξε μέχρι και σήμερα.

Σήμερα τι είναι πιο σημαντικό για τον αγώνα μας;
Η λατρεία των θεών μας;
Η αντίσταση μας στο χριστιανισμό;
Οι όμορφες φιλοσοφικές συζητήσεις μεταξύ φίλων;
Αυτό που πέτυχαν και οι του 1821, η ονομαστική, περήφανη και επίσημη διακήρυξη ότι υπάρχουμε;

Όσο και αν ακούγετε παράξενο δεν είναι το πρώτο, είναι το τέταρτο. Το πρώτο έτσι και αλλιώς γίνεται από αυτούς που είναι Έλληνες.
Όσο και αν ακούγεται αστείο, σε κάποιους, η ονομασία που επιτεύχθηκε από το ΥΣΕΕ και αναγνωριστήκαμε και υπάρχουμε αυτή τη στιγμή στη χώρα μας, μετά από 1700 χρόνια απαγόρευσης, ως <<Ελληνική Εθνική Θρησκεία>> είναι ισάξια ιστορικά με την επανάσταση του 1821 αλλά και με την προσπάθεια του Πλήθωνα.
Αν και ο αγώνας μας υπολείπεται, βέβαια σε αίμα και αγώνα από τους δύο άλλους που ανέφερα, το αποτέλεσμα είναι σχεδόν ισάξιο.
Είναι ισάξιο το αποτέλεσμα αν το δούμε από ποιο ψηλά βέβαια και όχι κρίνοντας μικρά ή μεγάλα λάθη. Κρίνοντας, δηλαδή, με μικροπρέπεια τον Ρασσιά και όχι μόνο τον Ρασσιά για το πόσο ήταν ή δεν ήταν τέλειος.
Σίγουρα δεν ήταν. Ούτε ο Πλήθωνας ήταν αλλά ούτε και ο Κολοκοτρώνης.
Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να τοποθετήσω στο ίδιο ύψος τα μέλη του ΥΣΕΕ με τους δύο παραπάνω γίγαντες της Ελληνικής Ιστορίας αλλά με αυτήν την παράθεση θέλω να δείξω ότι το ΥΣΕΕ επάξια εκμεταλλεύτηκε την ιστορική χρονική στιγμή και συνέχισε το έργο των δύο παραπάνω χωρίς καμιά υποχώρηση πάνω στο τι σημαίνει Ελληνικό έθνος.
Σε μια εποχή, όπως η σημερινή, που η πλύση εγκεφάλου που έχουμε δεχτεί μέσω της ¨παιδείας¨ μας, μας έχει διαστρεβλώσει το τι σημαίνει έθνος, το τι σημαίνει Ελληνική Λατρεία, το τι σημαίνει Ελληνισμός, το ΥΣΕΕ έμεινε ακλόνητο, υπερασπιζόμενο τις Ελληνικές θέσεις του και αυτό του στέρησε μέλη και την εύκολη αποδοχή.
Φυσιολογικό όταν προσπαθείς να υποστηρίξεις το Ελληνικό σε ένα λαό που του έχουν μάθει κάτι άλλο για ελληνικό.
Το ΥΣΕΕ όμως δεν έκανε υποχωρήσεις στη διατύπωση για να κερδίσει μέλη, δεν υποχώρησε για να γίνει εύκολα αποδεκτό. Θα είχε προδώσει τους δύο παραπάνω μεγάλους αν το είχε κάνει.
Τι νόημα θα είχε μια οργανωμένη και πολυπληθής κίνηση λατρείας αν δεν ήταν Ελληνική, δηλαδή εθνική; Αν δεν υποστήριζε και δήλωνε ότι υπήρχαμε πάντα;
Τι νόημα θα είχε αν απλά ήταν μια επαναφορά μια συγκεκριμένης χρονικής στιγμής του Ελληνισμού; Αυτό είναι ο Ελληνισμός; Μπορεί μια τέτοια κίνηση να είναι κάτι περισσότερο από μια γραφική κίνηση άνευ σημασίας και αποτελέσματος;
Μια προσπάθεια λατρείας χωρίς επίσημο εθνικό όνομα δεν τρομάζει την εκκλησία, όσα μέλη και αν έχει, γιατί είναι απλά κάποια άτομα που λατρεύουν άλλους θεούς. Η κοινωνία είναι τόσο χειραγωγημένη που απλά για αυτήν αλλά και για το ελληνικό δημόσιο θα ήταν ένα σύνολο ανθρώπων με παράξενες συνήθειες και όχι μια ειρηνική επαναστατική κίνηση, όπως του ΥΣΕΕ.
Η ΕΠΙΣΗΜΗ παρουσία μια θέσης που αντιπροσωπεύει το έθνος των Ελλήνων και που με την παρουσία της ξεκαθαρίζει και εξηγεί τι είναι το έθνος των Ελλήνων, την πονάει και τρομάζει την εκκλησία, ανεξάρτητα των αριθμό των μελών που διαθέτει.
Αν και σιγά σιγά ο αριθμός των μελών μας αρχίζει και τρομάζει αφού δεν είναι μόνο μεγάλος με δικό μας μέτρημα αλλά και με του ληξιαρχείου. Με το επίσημο μέτρημα.
Αυτό το επίσημο μέτρημα πλέον διαχωρίζει τους Έλληνες εθνικούς από τους φυγόπονους που φωνάζουν Έλληνες αλλά δηλώνουν μέσω του ληξιαρχείου Ορθόδοξοι ή Άθεοι;
Τελικά τι έχει πιο βάρος; Αυτό που λες ή αυτό που υπογράφεις και δηλώνεις;

Τι θέλω να πω λοιπόν;
Κάνουμε κάτι ουσιαστικό ή φυγοπονούμε όταν καθόμαστε και νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας και με αυτά που έχουμε στο κεφάλι μας χωρίς να υποστηρίζουμε την ξεκάθαρη εθνική κίνηση, την χωρίς μηδενιστικούς αριστερισμούς, την χωρίς ολοκληρωτικούς εθνικισμούς.
Φυγοπονούμε ή όχι όταν νομίζουμε ότι θα μπορούσε να γίνει ας πούμε η επανάσταση του 1821 απλά και μόνο με την δημιουργία ομάδων ελληνικών συζητήσεων και χωρίς την συστράτευση στο σκοπό της επανάστασης και της επανελλήνισης;
Και αν τότε είχαν μια δικαιολογία για να φυγοπονήσουν γιατί δεν είναι εύκολη η απόφαση να πιάσεις τα όπλα διακινδυνεύοντας τη ζωή των παιδιών σου, σήμερα έχουμε;
Υπάρχει δικαιολογία για φυγοπονία σήμερα αφού φυσικά κανείς δεν έχει το σκοπό να πιάσει κάποιο όπλο και να το στρέψει εναντίων του οποιουδήποτε; Εναντίων ποιανού να το στρέψει;
Στους σε λήθαργο Έλληνες, μα και εμείς, οι περισσότεροι, έτσι δεν ήμασταν; Ρωμιοί δεν ήμασταν πριν γίνουμε Έλληνες; Θα βοηθούσε σε τίποτα αν κάποιος μας σκότωνε τότε που ήμασταν Ρωμιοί;
Κανείς σώφρον εθνικός σήμερα δεν επιθυμεί την με τα όπλα επανάσταση γιατί δεν υπάρχει κατακτητής.
Μόνο ο τρόπος σκέψης που μας έχουν μάθει να σκεπτόμαστε υπάρχει ως αντίπαλος και αυτός μόνο με την μετάδοση του εθνικού Ελληνισμού κερδίζεται.
Ναι υπάρχει μια τεράστια εκκλησία, με τερατώδες οικονομική δύναμη αλλά όλο αυτό ενισχύετε και συντηρείτε μόνο από τον τρόπο σκέψης που μας έχουν καλλιεργήσει.
Όσο ληξιαρχικά δηλώνεις στο Ελληνικό δημόσιο ότι πρέπει να συντηρείται η Ορθοδοξία αφού ληξιαρχικά διαθέτει την συντριπτική πλειοψηφία και άρα και το δικαίωμα να συντηρεί την άποψη ότι και αυτή είναι μέρος του Ελληνισμού, είσαι Ορθόδοξος, είσαι όσο και αν τιμάς ασταμάτητα τους Έλληνες θεούς.
Μπορούν κάποιοι να πουν, ας πάμε στα ληξιαρχεία να δηλώσουμε άθεοι ώστε να πέσουν τα ποσοστά της Ορθοδοξίας.
Θα δώσω δύο παράλογα που θα συμβούν σε μια τέτοια κίνηση, αν και όλοι αυτοί οι φαινομενικά υποστηρικτές του Ελληνισμού δεν θα πήγαιναν να έκαναν ούτε αυτό το παράξενο, φοβούμενοι την κοινωνική κατακραυγή, δηλαδή αυτού που υποτίθεται ότι προσπαθούν να ξυπνήσουν.
Πρώτον, είναι δυνατόν να τιμάς τους Έλληνες θεούς και να δηλώνεις άθεος; Τώρα ποιο είναι πιο παράλογο πραγματικά δεν ξέρω, το να τιμάς τους Έλληνες θεούς και να δηλώνεις άθεος ή να τιμάς τους Έλληνες θεούς και να δηλώνεις Ορθόδοξος;
Δεύτερον. Τα έθνη τα δημιούργησαν οι φυσιολατρικές θρησκείες και προσπάθησαν να τα καταστρέψουν οι αποκαλυπτικές(Μονοθεϊστικές). Έθνος δεν υπάρχει χωρίς την φυσιολατρική του θρησκεία.
Δεν γίνετε λοιπόν να είσαι άθεος και εθνικός. Ως άθεος υποστηρίζεις την κατάργηση των εθνών, αυτό δηλαδή που προσπαθούν να κάνουν οι μονοθεϊστικές θρησκείες τώρα και 17 αιώνες.
Ο άθεος παίζει το παιχνίδι του αντιπάλου του(Μονοθεϊσμού) χωρίς να το γνωρίζει αφού δεν θέλει τις φυσιολατρικές θρησκείες, όπως και οι μονοθειστικές, τα έθνη δηλαδή.

Σήμερα λοιπόν δεν έχουμε καμιά δικαιολογία.
Όταν έχεις την ικανοποίηση και την πεποίθηση ότι πλέον είσαι Έλληνας και έχεις ξυπνήσει, γνωρίζεις, ότι ΄Έλληνας σημαίνει έθνος(Σύνολο) και όχι η πάρτη σου και ο προσωπικός κρυφός αγώνας σου.
Γίνεται κάποιος να έχει αντιληφθεί πραγματικά τι σημαίνει Έλληνας (Ο πολίτης άνθρωπος) και να συνεχίζει να κάνει μόνο προσωπικό κρυφό αγώνα και να καθησυχάζει τον εαυτό του με το <<ναι, αλλά>>;

Συστρατεύσου μαζί μας αν είσαι Έλληνας εθνικός.
Δικαίωμα σου να είσαι ή να μην είσαι αλλά μην ξεχνάς ότι αυτό το δικαίωμα το έθνος των Ελλήνων μέσω της αναγέννησης του αρχαίου Ελληνικού πνεύματος στην Ευρώπη σου έδωσε και ξέφυγες από τον χριστιανικό μεσαίωνα που στο στερούσε.
Μην ξεχνάς όμως ότι χωρίς τις αξίες του έθνους των Ελλήνων δεν ξέρεις για πόσο ακόμα θα έχεις αυτό το δικαίωμα. Γύρω μας φαίνεται για όσους βλέπουν ότι ο μεσαίωνας προσπαθεί να ανακάμψει με την βοήθεια του ανατολίτη αδερφού του.

Τη μόνη ελπίδα, όπως και στην αναγέννηση, μπορεί να την δώσει μόνο ο Ελληνισμός. Το γνωρίζει ο αντίπαλος και έχει ρίξει όλο το βάρος της παραπληροφόρησης στο να ορίσει τι είναι ο Ελληνισμός ώστε να σκεπάσει τον γνήσιο αλλά ο γνήσιος πλέον έχει και επίσημο όνομα, έχει και αναγνώριση αλλά και δυνατή φωνή που φωνάζει και εξηγεί τι είναι Ελληνισμός. 


Το κείμενο είναι δικό μου και δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι είναι απαραίτητο να συμφωνεί και το ΥΣΕΕ με αυτό ή ο οποιοσδήποτε άλλος. 
Το κείμενο γράφτηκε με ατομική ευθύνη, και μόνο, 
του Πλήθων Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑ, του διαχειριστή του ομώνυμου ιστιολογίου.

                                       Ευχαριστώ που με διαβάζετε 
                                            Πλήθων Τ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου